Levanger Historielag

Gå direkte til hovedinnholdet. Gå direkte til sekundærinnholdet. Årsmøte; 14.03.2017. Årsmøte i Levanger historielag tysdag 14. mars 2017 klokka 18.00 på Fotomuseet, Levanger. 13 stk. møtte. Innkallinga var gjort kjent ved annonse i Trønder-avisa og Innherred. Nestleiar, Hågen Ven ønskte vel møtt. Innkalling og sakliste godkjend utan merknad. VAL av møteleiar Hågen Ven vald. VAL av sekretær Åshild Bjørgum Øwre vald. VAL av 2 til å skrive under møteboka Hogne Heir og Randi Berget vald. Styrets forslag .

OVERVIEW

This web site levanger-historielag.no currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have sifted zero pages inside the site levanger-historielag.no and found four websites interfacing with levanger-historielag.no. We were able to unearth one mass web sites owned by levanger-historielag.no.

LEVANGER-HISTORIELAG.NO RANKINGS

This web site levanger-historielag.no has seen alternating levels of traffic all over the year.
Traffic for levanger-historielag.no

Traffic ranking (by month) for levanger-historielag.no

Traffic ranking by day of the week for levanger-historielag.no

DIS-Nord-Trøndelag

Nytt i Gravminner i Nord-Trøndelag i august. Lagt inn av Roar Dalen, 08. Alstadhaug, Levanger, Nord-Trøndelag - oppdatert. Lagt inn av Roar Dalen, 15. Ytterøy historie - til ca. En gårds- og slektshistorie fra Ytterøy. Den har vært mye etterspurt i diverse fora. Ytterøy, Heim og folk, Gårds- og slektshistorie - Bind I. Kjøpsinfo finner du nederst på siden til Ytterøy Historienemd. Nytt Nord-Trøndersk scannet materiale på Digitalarkivet i juli.

OleVigsveg26

Om 23 ting retrospektivt å ka som toppe ratingen min. 23 ting å vite om Web 2. Og snart er sikkert den tradisjonelle databasepresentasjonen avleks! I alle fall vil holdningen til media endre seg, og knapt noen vil komme på biblioteket å spørre etter et bykart over Trønderhovedstaden. Etter å ha sette dette. Jeg synes Thomas Brevik beskriver dette i en blogg;. Den viktigste faktoren er tid! Egentlig ha.

WHAT DOES LEVANGER-HISTORIELAG.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of levanger-historielag.no Mobile Screenshot of levanger-historielag.no Tablet Screenshot of levanger-historielag.no

LEVANGER-HISTORIELAG.NO HOST

Our web crawlers discovered that a lone root page on levanger-historielag.no took two thousand seven hundred and eighty-one milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
84.16.194.140

I found that this website is operating the Apache os.

Levanger Historielag

DESCRIPTION

CONTENT

This web site levanger-historielag.no had the following in the web page, "Årsmøte i Levanger historielag tysdag 14." Our analyzers saw that the website stated " Innkallinga var gjort kjent ved annonse i Trønder-avisa og Innherred." The Website also said " Nestleiar, Hågen Ven ønskte vel møtt. Innkalling og sakliste godkjend utan merknad. VAL av møteleiar Hågen Ven vald. VAL av sekretær Åshild Bjørgum Øwre vald. VAL av 2 til å skrive under møteboka Hogne Heir og Randi Berget vald."

VIEW SIMILAR WEBSITES

Utstillinger Levanger kunstforening

Kunstneren er tilstede på åpningen og vil holde en av totalt 3 omvisninger for publikum. 1984 i Trondheim, bosatt Oslo.

Nær Engros Levanger AS

Til avtalt tid og gode betingelser! Servicegrossistene AS er en landsdekkende grossistkjede som består av 21 selvstendige grossister. Servicegrossistene er en fullsortimentsgrossist som leverer til markedet for storhusholdning. Mange av oss går inn i en meget hektisk sommersesong.

Nortec Levanger AS

Vi er en bedrift som har spesialisert oss på it- og teleløsninger mot bedriftsmarkedet og privatmarkedet. Vi fører et stort vareutvalg fra ledende produsenter innen hardware og programvare. Nortec Levanger AS er en av regionens største leverandører av it-tjenester, tele- og dataprodukter til bedrifter og privatpersoner. Du finner oss midt i Levanger sentrum.

Hjem NORFO

VELKOMMEN TIL LEVANGER ROTARYKLUBBs HJEMMESIDE. Vi håper at du her vil finne interessante opplysninger om rotary og vår klubb enten du er medlem eller generelt interessert. Du kan også ta direkte kontakt med ett av våre medlemmer og bli invitert til et uforpliktende besøk i klubben. Høsten 2015 sendte vi Oline Rør.

Levanger vg skole

Nytt telefonnummer og ny e-mailadresse. Endringer i Lånekassens regler fra 2017 2018.